СТАТУТ КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ ДЕРГАЧІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ»

1. Загальні положення

1.1. Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги Дергачівської районної ради» (далі — Підприємство), створене за рішенням ХХІV сесії Дергачівської районної ради VІІ скликання від 24 жовтня 2017 року №506-24 «Про створення комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги Дергачівської районної ради» в результаті перетворення комунального закладу охорони здоров’я «Центр первинної медико-санітарної допомоги Дергачівського району» (ідентифікаційний код 38813974).

1.2. Згідно передавального акту, затвердженого рішенням ХХІV сесії Дергачівської районної ради VІІ скликання від 24 жовтня 2017 року №505-23 «Про затвердження передавального Акту необоротних активів, оборотних активів та зобов’язань комунального закладу охорони здоров’я «Центр первинної медико-санітарної допомоги Дергачівського району», що переходять до правонаступника – комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги Дергачівської районної ради» безоплатно», Підприємство є правонаступником майна, прав та обов’язків комунального закладу охорони здоров’я «Центр первинної медико-санітарної допомоги Дергачівського району» (ідентифікаційний код 38813974).

1.3. Підприємство засноване на базі відокремленої частини спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Дергачівського району Харківської області (далі — власник). Представником власника є Дергачівська районна рада (далі — Уповноважений орган управління).

1.4. Підприємство є закладом охорони здоров’я — комунальним унітарним некомерційним підприємством, що надає первинну медико-санітарну допомогу населенню сіл, селищ міста Дергачівського району Харківської області.

1.5. Підприємство здійснює господарську некомерційну діяльність, спрямовану на досягнення соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку.

1.6. Підприємство у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, указами Президента України, актами Кабінету Міністрів України, наказами та розпорядженнями Міністерства охорони здоров’я України, а також рішеннями Уповноваженого органу управління та іншими нормативно-правовими актами і цим Статутом.

2. Найменування, місцезнаходження, організаційна структура
2.1. Найменування:
Повне українською мовою: Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги Дергачівської районної ради»;
скорочене українською мовою:
КНП «ЦПМСД Дергачівської районної ради».
2.2. Місцезнаходження: Україна, 62303, Харківська область, Дергачівський район , м. Дергачі, вул.1 Травня, буд. 25
2.3. Структурними підрозділами Підприємства є:
1) адміністративна частина/управління;
2) господарська частина;
3) лікувально-профілактична служба, що складається з амбулаторій:
– Амбулаторія загальної практики сімейної медицини м. Дергачі, за адресою: 62303, м. Дергачі, вул.1 Травня, буд. 25.
– Амбулаторія загальної практики сімейної медицини смт Солоницівка, за адресою: 62370, Харківська область, Дергачівський район, смт Солоницівка, вул. Енергетична, 4.
– Амбулаторія загальної практики сімейної медицини смт Вільшани, за адресою: 62360, Харківська область, Дергачівський район, смт Вільшани, вул. Вільна.
– Амбулаторія загальної практики сімейної медицини с. Руська Лозова, за адресою: 62332, Харківська область, Дергачівський район, с. Руська Лозова, пров. Милосердя, 2.
– Амбулаторія загальної практики сімейної медицини смт Мала Данилівка, за адресою: 62341, Харківська область, Дергачівський район, смт Мала Данилівка, вул. Академічна,13.
– Амбулаторія загальної практики сімейної медицини смт Пересічне, за адресою: 62364, Харківська область, Дергачівський район, смт Пересічне, вул. Коваленка, 59.
– Амбулаторія загальної практики сімейної медицини смт Козача Лопань, за адресою: 62319, Харківська область, Дергачівський район, смт Козача Лопань, вул. Центральна, 20.
– Амбулаторія загальної практики сімейної медицини смт Слатине, за адресою: 62321, Харківська область, Дергачівський район, смт Слатине, вул. Привокзальна,10.
– Амбулаторія загальної практики сімейної медицини с. Черкаська Лозова, за адресою: 62340, Харківська область, Дергачівський район, с. Черкаська Лозова, вул. Колективістів, 3а.
– Амбулаторія загальної практики сімейної медицини смт Прудянка, за адресою: 62320, Харківська область, Дергачівський район, смт Прудянка, вул. Магістральна, 1
– Амбулаторія загальної практики сімейної медицини с. Безруки, за адресою: 62322, Харківська область, Дергачівський район, с. Безруки, вул. Шевченка, 22а.
– Амбулаторія загальної практики сімейної медицини с. Подвірки, за адресою: 62371, Харківська область, Дергачівський район, с. Подвірки, вул. Макаренка, 3.
– Амбулаторія загальної практики сімейної медицини с. Замірці, за адресою: 62311, Харківська область, Дергачівський район, м. Дергачі, вул.23 Серпня, 24.
– Амбулаторія загальної практики сімейної медицини с. Великі Проходи, за адресою: 62331, Харківська область, Дергачівський район, с. Великі Проходи, вул. Ільїнська, 38.
– Амбулаторія загальної практики сімейної медицини с. Дворічний Кут, за адресою: 62351, Харківська область, Дергачівський район, с. Дворічний Кут, пров. Жовтневий 17
– Амбулаторія загальної практики сімейної медицини с. Токарівка, за адресою: 62313, Харківська область, Дергачівський район, с. Токарівка, вул. Шкільна, 12 Б.
– Амбулаторія загальної практики сімейної медицини с-ща Лісне, за адресою: 62332, Харківська область, Дергачівський район, с-ще Лісне, вул. Ліснянська, 17.
– Амбулаторія загальної практики сімейної медицини с. Дубівка, за адресою: 62314, Харківська область, Дергачівський район, с. Дубівка, вул. Центральна, 22.
– Амбулаторія загальної практики сімейної медицини с. Протопопівка, за адресою: 62361, Харківська область, Дергачівський район, с. Протопопівка, вул. Центральна, 1.
– Фельдшерський пункт с. Польова, за адресою: 62350, Харківська область, Дергачівський район, с. Польова, вул. Перемоги, 8
– Фельдшерський пункт с-ща Ветеринарне, за адресою: 62355, Харківська область, Дергачівський район , с-ще Ветеринарне
– Фельдшерський пункт с-ща Григорівка, за адресою: 62351, Харківська область, Дергачівський район, с-ще Григорівка, вул. Мирна
– Фельдшерський пункт с-ща Південне, за адресою: 62351, Харківська область, Дергачівський район , с-ще Південне, вул. Шевченка, 6
– Фельдшерський пункт с. Малі Проходи, за адресою: 62330, Харківська область, Дергачівський район, с. Малі Проходи, вул. Конєва, 61
– Фельдшерський пункт с. Сіряки, за адресою: 62366, Харківська область, Дергачівський район, с. Сіряки, вул. Дружби Народів
– Фельдшерський пункт с. Куряжанка , за адресою: 62374, Харківська область, Дергачівський район, с. Куряжанка, вул. Маяковського, 30
– Фельдшерський пункт КП «Берізка», за адресою: 62332, Харківська область, Дергачівський район, с. Руська Лозова, вул. Комунальна, 5
– Фельдшерський пункт с. Кочубеївка, за адресою: 62348, Харківська область, Дергачівський район, с. Кочубеївка, вул. Кочубеївська, 26
– Фельдшерський пункт с-ща Нове, за адресою: 62346, Харківська область, Дергачівський район, с-ще Нове
– Фельдшерський пункт с. Алісівка, за адресою: 62356, Харківська область, Дергачівський район, с. Алісівка
3. Мета, завдання та основні напрями (предмет) діяльності
3.1. Метою діяльності Підприємства є надання первинної медичної допомоги (далі – ПМД) та здійснення управління медичним обслуговуванням населення, яке проживає на території Дергачівського району, а також вжиття заходів з профілактики захворювань населення та підтримки громадського здоров’я.
3.2. Основними завданнями Підприємства є:
1) організація надання ПМД;
2) забезпечення належної доступності та якості ПМД для прикріпленого населення;
3) організація взаємодії із ЗОЗ, що надають вторинну (спеціалізовану) медичну допомогу (далі – ВМД), третинну (високоспеціалізовану) медичну допомогу (далі – ТМД), екстрену медичну допомогу (далі – ЕМД), паліативну медичну допомогу, медичну реабілітацію;
4) організація та надання невідкладної медичної допомоги населенню;
5) планування розвитку ПМД;
6) проведення організаційно-методичної роботи за напрямом ПМД;
7) здійснення фінансового та матеріально-технічного забезпечення ПМД;
8) забезпечення кадрового укомплектування;
9) забезпечення взаємодії між підрозділами Підприємства в інтересах удосконалення надання медичної допомоги, збереження та зміцнення здоров’я населення;
10) сприяння доступності для населення сільської місцевості стоматологічної та екстреної допомоги, забезпечення лікарськими засобами.

3.3. Відповідно до покладених завдань Підприємство забезпечує:
1) надання населенню ПМД;
2) проведення заходів масової та індивідуальної профілактики інфекційних захворювань;
3) раннє виявлення та профілактику неінфекційних захворювань, визначення груп підвищеного ризику;
4) раннє виявлення та профілактику інфекційних захворювань, у тому числі соціально небезпечних;
5) проведення санітарно-просвітницької роботи, навчання населення здоровому способу життя, основам надання самодопомоги та взаємодопомоги;
6) проведення скринінгу захворювань, раннє виявлення яких веде до зменшення інвалідизації і смертності населення;
7) надання паліативної допомоги пацієнтам на останніх стадіях перебігу невиліковних захворювань, яка включає комплекс заходів, спрямованих на полегшення фізичних та емоційних страждань пацієнтів, моральну підтримку членів їх сімей;
8) здійснення відбору хворих для отримання санаторно-курортного лікування відповідно до показань;
9) проведення експертизи тимчасової втрати працездатності;
10) підготовку медичної документації для направлення осіб з ознаками стійкої втрати працездатності на медико-соціальну експертизу та на медико-соціальну реабілітацію;
11) виписку рецептів для пільгового забезпечення лікарськими засобами окремих груп населення та за певними категоріями захворювань відповідно до чинного законодавства;
12) управління та контроль якості надання медичної допомоги у своїх підрозділах;
13) наступність та послідовність медичного обстеження, лікування та реабілітації пацієнтів у взаємодії з іншими ЗОЗ відповідно до медичного маршруту пацієнта, направлення пацієнтів для отримання інших видів медичної допомоги. Створення на базі амбулаторій умов для проведення виїзних прийомів лікарями-спеціалістами ЗОЗ вторинного рівня;
14) взаємодію своїх структурних та відокремлених структурних підрозділів з дошкільними навчальними закладами, навчальними закладами, соціальними службами, правоохоронними органами, підприємствами, установами та організаціями, засобами масової інформації, громадськими організаціями, органами місцевого самоврядування в інтересах збереження та зміцнення здоров’я населення;
15) реалізацію права громадян вільно вибирати лікаря, що надає ПМД, у тому числі лікаря загальної практики – сімейного лікаря, що провадить господарську діяльність з медичної практики як фізична особа-підприємець, що перебуває з Підприємством у цивільно-правових відносинах, лікаря-терапевта дільничного, лікаря-педіатра дільничного Підприємства;
16) надання роботодавцю повідомлення про звернення потерпілого з посиланням на нещасний випадок на виробництві або про наявність підозри про гостре професійне захворювання;
17) організаційно-методичну роботу з надання ПМД у своїх підрозділах за такими напрямами:
збір, узагальнення та контроль достовірності статистичної інформації;
надання звітів та оперативної інформації до територіальних інформаційно-аналітичних центрів медичної статистики;
аналіз стану здоров’я населення;
вивчення і прогнозування потреби населення у ПМД;
планування лікувально-профілактичних заходів відповідно до потреб населення;
аналіз доступності ПМД для населення, планування розвитку мережі та її кадрового забезпечення;
організація підвищення професійної кваліфікації кадрів, у тому числі навчання за напрямом визначеної спеціалізації;
впровадження сучасних методів профілактики, діагностики, лікування та реабілітації хворих, сучасних інформаційних технологій;
впровадження та вдосконалення системи управління якістю надання ПМД;
18) аналіз стану фінансового забезпечення Підприємства, його підрозділів та розробку фінансових планів;
19) здійснення закупівлі лікарських засобів, виробів медичного призначення, медичного обладнання та інвентарю, інших засобів, необхідних для функціонування Підприємства та його підрозділів;
20) утримання будівель, споруд і технічних засобів Підприємства та його підрозділів у належному стані;
21) технічне обслуговування медичного обладнання у підрозділах Підприємства;
22) контроль за використанням матеріально-технічних ресурсів у підрозділах Підприємства;
23) облік матеріальних цінностей, у тому числі медичного обладнання та інвентарю;
24) планування та організацію проведення планово-попереджувальних ремонтів, ремонтно-будівельних робіт на об’єктах Підприємства та організацію налагоджувальних робіт при підготовці до експлуатації медичної апаратури та обладнання;
25) спеціальне навчання і перевірку знань з питань охорони праці посадових осіб Підприємства та працівників, зайнятих на роботах з підвищеною небезпекою.

3.4. Підприємство може бути клінічною базою вищих медичних навчальних закладів усіх рівнів акредитації та закладів післядипломної освіти.

4. Юридичний статус
4.1. Підприємство є юридичною особою публічного права. Права і обов’язки юридичної особи Підприємство набуває з дня його державної реєстрації. Підприємство користується закріпленим за ним комунальним майном на правах оперативного управління.
4.2. Підприємство організовує свою діяльність відповідно до фінансового плану, затвердженого Уповноваженим органом управління.
4.3. Для закупівель товарів, робіт чи послуг Підприємство застосовує процедури закупівель, визначені Законом України «Про публічні закупівлі».
4.4. Збитки, завдані Підприємству внаслідок виконання рішень органів державної влади чи органів місцевого самоврядування, які було визнано судом неконституційними або недійсними, підлягають відшкодуванню зазначеними органами добровільно або за рішенням суду.
4.5. Для здійснення господарської некомерційної діяльності Підприємство залучає і використовує матеріально-технічні, фінансові, трудові та інші види ресурсів, використання яких не заборонено законодавством.
4.6. Підприємство має самостійний баланс, рахунки в банках, органах Державного казначейства, печатку із своїм найменуванням.
4.7. Держава та Уповноважений орган управління не відповідають за зобов’язаннями Підприємства, а Підприємство не відповідає за зобов’язаннями держави та Уповноваженого органу управління, крім випадків, передбачених законодавством.
4.8. Підприємство має право укладати угоди, набувати майнові та особисті немайнові права, нести обов’язки, бути особою, яка бере участь у справі, що розглядається в судах України, третейських та міжнародних судах.
4.9. Підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і затверджує штатний розпис.
4.10. Підприємство проходить акредитацію та отримує відповідні ліцензії на провадження господарської діяльності у сфері охорони здоров’я в установленому порядку.
4.11. Підприємство має право здійснювати лише ті види медичної практики, які дозволені органом ліцензування при видачі ліцензії на медичну практику.
5. Права та обов'язки

5.1. Підприємство для виконання покладених на нього завдань має право самостійно:
1) здійснювати планування роботи відповідно до державних замовлень та програм і відповідних рішень органів місцевого самоврядування;
2) організовувати свою діяльність щодо забезпечення виконання договору про медичне обслуговування населення;
3) здійснювати розподіл фінансових та майнових ресурсів між своїми підрозділами;
4) укладати в межах повноважень договори, угоди з юридичними і фізичними особами, виступати позивачем та відповідачем у суді.

5.2. Підприємство для виконання покладених на нього завдань має право за погодженням із Уповноваженим органом управління:
1) укладати договори про медичне обслуговування населення певної території відповідно до чинного законодавства з лікарями загальної практики – сімейними лікарями, які провадять господарську діяльність з медичної практики як фізичні особи – підприємці;
2) укладати угоди щодо надання ПМД населенню об’єднаних територіальних громад;
3) здійснювати іншу, ніж надання медичної допомоги, господарську діяльність, не заборонену законодавством.

5.3. Підприємство забезпечує:
1) надання медичної допомоги відповідно до договору про медичне обслуговування населення за бюджетні кошти та інших укладених договорів;
2) дотримання встановленого порядку звітування;
3) надання звітів та оперативної інформації до територіальних інформаційно-аналітичних центрів медичної статистики;
4) належне ведення облікової документації та підготовки звітів;
5) координацію взаємодії амбулаторій, фельдшерсько-акушерських/фельдшерських пунктів (далі – ФАП/ФП) з надання невідкладної медичної допомоги, проведення заходів диспансеризації та масової профілактики інфекційних захворювань в зоні територіального обслуговування ЦПМСД;
6) цільове використання закріпленого за ним майна та виділених бюджетних коштів;
7) утримання у належному стані рухомого і нерухомого майна;
8) створення нешкідливих та безпечних умов праці, виконання вимог законодавства про охорону праці, соціальне страхування, правил безпечної експлуатації устаткування, технічних регламентів, стандартів та санітарних норм, правил протипожежної безпеки;
9) здійснення заходів з удосконалення оплати праці працівників та інших заходів заохочення, спрямованих на підвищення мотивації до результативного, відповідального виконання їх посадових обов’язків;
10) зворотний зв’язок із закладами охорони здоров’я вторинної медичної допомоги та третинної медичної допомоги щодо обслуговування ними прикріпленого до Підприємства населення.

5.4. Організацію виконання покладених на Підприємство завдань та функцій, дотримання вимог законодавства з питань охорони праці, пожежної безпеки забезпечує головний лікар. Обов’язки та права інших працівників Підприємства визначаються посадовими інструкціями, затвердженими головним лікарем.
5.5. Підприємство здійснює бухгалтерський облік, веде фінансову та статистичну звітність згідно з законодавством України.
5.6. Головний лікар Підприємства та головний бухгалтер несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірність обліку та статистичної і бухгалтерської звітності.

6. Управління Підприємством
6.1. Управління Підприємством здійснюється відповідно до цього Статуту на основі поєднання прав власника, Уповноваженого органу управління щодо господарського використання комунального майна і участі в управлінні трудового колективу.
6.2. Уповноважений орган управління затверджує статут Підприємства, призначає його головного лікаря на конкурсній основі шляхом укладання з ним контракту строком від трьох до п’яти років за згодою директора Управління охорони здоров’я Харківської обласної державної адміністрації. Порядок проведення конкурсу на зайняття посади головного лікаря та порядок укладання контракту з головним лікарем, а також типова форма такого контракту затверджуються Кабінетом Міністрів України.
6.3. Уповноважений орган управління здійснює контроль за використанням та збереженням належного Підприємству майна і має право вилучити у Підприємства майно, яке не використовується або використовується не за призначенням, та розпорядитися ним у межах своїх повноважень.
6.4. Поточне керівництво діяльності Підприємства здійснює головний лікар.
6.5. Головний лікар Підприємства:
1) здійснює загальне керівництво Підприємством;
2) спрямовує і координує заходи, що належать до компетенції Підприємства;
3) призначає своїх заступників та керівників підрозділів Підприємства;
4) здійснює прийом працівників на роботу та звільнення з роботи на Підприємстві;
5) затверджує плани роботи Підприємства та його підрозділів;
6) затверджує режим роботи Підприємства та його підрозділів за поданням їх керівників;
7) організовує контроль за виконанням планів та дотриманням графіків роботи підрозділів Підприємства;
8) видає накази по Підприємству;
9) затверджує посадові інструкції працівників Підприємства;
10) забезпечує впровадження і вдосконалення системи управління якістю на Підприємстві;
11) забезпечує впровадження і вдосконалення системи мотивації праці на Підприємстві;
12) заохочує працівників та накладає стягнення у встановленому законодавством порядку;
13) укладає договори від імені Підприємства;
14) без довіреності представляє інтереси Підприємств в органах місцевого самоврядування, центральних органах виконавчої влади, органах судової влади;
15) від імені власника підписує колективний договір з одним або кількома профспілковими чи іншими уповноваженими на представництво трудовим колективом Підприємства органами, а у разі відсутності таких органів – представниками працівників, обраними і уповноваженими трудовим колективом Підприємства;
16) забезпечує дотримання антикорупційного законодавства працівниками Підприємства.
6.6. Головний лікар Підприємства, його заступники та керівники структурних підрозділів є офіційними представниками Підприємства, діють в межах своїх повноважень та представляють інтереси Підприємства у державних органах, установах та організаціях, а також у взаємовідносинах з українськими та іноземними організаціями та фізичними особами.
6.7. Головний лікар Підприємства, його заступники та керівники підрозділів у межах своїх повноважень здійснюють поточне керівництво Підприємством та його підрозділами.
7. Господарська діяльність
7.1. Підприємство зобов’язане приймати та виконувати доведені до нього в установленому законодавством порядку державні замовлення та замовлення Уповноваженого органу управління, враховувати їх при формуванні фінансового плану, визначенні перспектив економічного і соціального розвитку та виборі контрагентів, а також складати і виконувати фінансовий план (річний та з поквартальною розбивкою) на кожен наступний рік.
7.2. Підприємство не має права безоплатно передавати належне йому майно іншим юридичним особам чи громадянам, крім випадків, передбачених законодавством.
7.3. Фінансовий план підприємства затверджується Уповноваженим органом управління.
7.4. Списання з балансу не повністю амортизованих основних фондів, а також прискорена амортизація основних фондів Підприємства можуть проводитися лише за згодою Уповноваженого органу управління.
7.5. Вартість робіт та послуг, що здійснюються Підприємством, встановлюються відповідно до законодавства.
8. Компетенція уповноваженого органу управління
8.1. Уповноважений орган управління відповідно до покладених на нього завдань здійснює повноваження щодо реалізації прав власника майна, наданого Підприємству в користування у межах, визначених законодавством України, з метою задоволення соціальних та інших потреб.
8.2. Уповноважений орган управління:
8.2.1. Визначає головні напрямки діяльності Підприємства, затверджує плани діяльності та форми звітів про їх виконання.
8.2.2. Приймає рішення про реорганізацію і ліквідацію Підприємства, призначає ліквідаційну комісію (комісію з реорганізації), затверджує ліквідаційний баланс (передавальний акт, розподільчий баланс).
8.2.3. Затверджує Статут та зміни до Статуту Підприємства, здійснює контроль за його дотриманням.
8.2.4. Затверджує фінансовий план та контролює його виконання.
8.2.5. Укладає і розриває контракт з директором підприємства та здійснює контроль за його виконанням.
8.2.6. Проводить моніторинг фінансової діяльності Підприємства.
8.2.7. Здійснює контроль за фінансовою (бюджетною) та штатною дисциплінами Підприємства.
8.2.8. Здійснює контроль за ефективним використанням та збереженням майна і коштів Підприємства.
8.2.9. Погоджує Підприємству договори про спільну діяльність, за якими використовується нерухоме майно, що перебуває в його оперативному управлінні, кредитні договори та договори застави.
8.2.10. Забезпечує приведення у відповідність із законодавством Статуту та внутрішніх положень Підприємства.
8.2.11. Надає згоду на оренду майна Підприємства і пропозиції щодо умов договору оренди з метою забезпечення ефективного використання орендованого майна.
8.2.12. Контролює виконання орендарями інвестиційних і технічних програм, якщо такі передбачені договором оренди.
8.2.13. Приймає рішення про створення філій, представництв, відділень та інших відокремлених підрозділів Підприємства (далі — Філії). Затверджує положення про них.
8.2.14. Здійснює інші повноваження, встановлені законодавством.
8.3. Уповноважений орган управління здійснює контроль за використанням та збереженням майна Підприємства, не втручаючись в оперативно-господарську діяльність Підприємства.
9. Майно та порядок утворення статутного капіталу
9.1. Майно Підприємства становлять основні фонди та оборотні кошти, а також інші матеріальні цінності, вартість яких відображається в самостійному балансі Підприємства.
9.2. Майно підприємства є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міста Дергачівського району Харківської області і закріплене за ним на праві оперативного управління.
9.3. Підприємство на праві оперативного управління користується зазначеним майном відповідно до чинного законодавства України.
9.4. Для забезпечення статутної діяльності Підприємства формується статутний капітал у розмірі 5360329,88 гривень.
Уповноважений орган управління має право змінювати розмір статутного капіталу.
Рішення щодо зміни розміру статутного капіталу набувають чинності з дня державної реєстрації відповідних змін до статуту Підприємства.
Підприємство не має права відчужувати або іншим способом розпоряджатися закріпленим за ним майном, що належить до основних фондів, без попередньої згоди Уповноваженого органу управління.
9.5. Заборонено використовувати для формування статутного капіталу Підприємства кошти, одержані в кредит, під заставу, векселі, майна, яке відповідно до закону, рішення Уповноваженого органу управління не підлягає приватизації.
9.6. Підприємство з дозволу Уповноваженого органу управління має право: списувати, передавати з балансу на баланс в межах спільної власності майно Підприємства та здавати в оренду вільні площі відповідно до вимог чинного законодавства України, згідно з порядком, встановленим Уповноваженим органом управління.
9.7. Джерелами формування майна Підприємства є:
– грошові та матеріальні внески Уповноваженого органу управління;
– кошти місцевого/місцевих бюджетів;
– кошти медичної субвенції;
– кошти, отримані від основної та допоміжної діяльності;
– надходження від надання платних послуг фізичним особам, підприємствам, установам, організаціям за договорами відповідно до чинного законодавства України;
– добровільні внески підприємств, установ, організацій, благодійних організацій, фізичних осіб у вигляді грошових і матеріальних цінностей;
– кредити банків та інших кредиторів;
– страхові внески
– інші джерела, не заборонені законом.
9.8. Підприємство не має права безоплатно передавати майно іншим юридичним особам чи громадянам, крім випадків, передбачених чинним законодавством України.
9.9. Підприємство може одержувати кредити для виконання статутних завдань під гарантію Уповноваженого органу управління.
9.10. Підприємство має право отримувати фінансову підтримку з обласного бюджету.
9.11. Підприємство може отримувати кошти за рахунок державних та місцевих програм, субвенцій, договорів про медичне обслуговування населення, укладених з головними розпорядниками бюджетних коштів та з інших джерел, передбачених цим статутом та чинним законодавством України.
9.12. Основним плановим документом є фінансовий план Підприємства, який надає повноваження Підприємству щодо отримання доходів і здійснення видатків, визначає обсяг і спрямування коштів для виконання Підприємством своїх завдань та досягнення цілей, визначених на рік.
Порядок складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання фінансового плану визначені чинним законодавством України.
9.6. Доходи (прибутки) Підприємства використовуються виключно для фінансування видатків на утримання Підприємства, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених цим статутом, Отримані доходи (прибутки) або їх частину заборонено розподіляти серед Уповноваженого органу управління, працівників (крім оплати їх праці, нарахування єдиного соціального внеску) членів органів управління та іншими пов’язаними з ними особам.
9.7. Порядок розподілу прибутків і збитків визначає Уповноважений орган управління.
10. Повноваження трудового колективу
10.1. Працівники мають право брати участь в управлінні Підприємством через загальні збори (конференції), ради трудових колективів, професійні спілки, які діють у трудовому колективі, інші органи, уповноважені трудовим колективом на представництво, вносити пропозиції щодо поліпшення роботи Підприємства, а також з питань захисту соціально-економічних і трудових прав працівників. Представники первинної профспілкової організації, а у разі їх відсутності — вільно обрані працівниками представники, представляють інтереси працівників в органах управління Підприємства відповідно до законодавства. Підприємство зобов’язане створювати умови, які б забезпечували участь працівників в його управлінні.
10.2. Трудовий колектив Підприємства складається з усіх громадян, які своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди) або інших форм, що регулюють трудові відносини працівника з Підприємством.
10.3. До складу органів, через які трудовий колектив реалізує своє право на участь в управлінні Підприємством, не може обиратися директор Підприємства. Повноваження цих органів визначаються відповідно до законодавства України.
10.4. Виробничі, трудові та соціальні відносини трудового колективу з адміністрацією Підприємства регулюються колективним договором.
10.5. Право укладення колективного договору від імені Уповноваженого органу управління надається директору Підприємства, а від імені трудового колективу — Уповноваженому ним органу. Сторони колективного договору звітують на загальних зборах колективу один перед одним не менш ніж один раз на рік.
10.6. Питання щодо поліпшення умов праці, життя і здоров’я, гарантії обов’язкового медичного страхування працівників Підприємства та їх сімей, а також інші питання соціального розвитку вирішуються трудовим колективом відповідно до законодавства, цього Статуту та колективного договору.
10.7. Джерелом коштів на оплату праці працівників Підприємства є кошти, отримані в результаті його господарської некомерційної діяльності. Форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, тарифні ставки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат встановлюються у колективному договорі з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством, Генеральною та Галузевою угодами. Мінімальна заробітна плата працівників не може бути нижчою від встановленого законодавством України мінімального розміру заробітної плати.
10.8. Оплата праці працівників Підприємства здійснюється в першочерговому порядку. Всі інші платежі здійснюються Підприємством після виконання зобов’язань щодо оплати праці.
10.9. Працівники Підприємства провадять свою діяльність відповідно до Статуту, колективного договору та посадових інструкцій, правил внутрішнього трудового розпорядку згідно з законодавством України.
11. Припинення Підприємства

11.1. Припинення Підприємства здійснюється шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації — за рішенням Уповноваженого органу управління, а у випадках, передбачених законом України, за рішенням суду або відповідних органів державної влади.
11.2. У разі припинення Підприємства як юридичної особи (в результаті ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) його активи передаються одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховуються до доходу бюджету Дергачівського району.

11.3. Уповноважений орган управління, суд або орган, що прийняв рішення про припинення Підприємства, відповідно до Цивільного кодексу України призначають комісію з припинення Підприємства (комісію з реорганізації, ліквідаційну комісію) та встановлюють порядок і строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється.
11.4. З моменту призначення комісії з припинення Підприємства (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) до неї переходять повноваження з управління Підприємством. Ліквідаційна комісія оцінює наявне майно Підприємства і розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс та подає його Уповноваженому органу управління або органу, який призначив ліквідаційну комісію. Достовірність та повнота ліквідаційного балансу повинні бути перевірені в установленому законодавством України порядку. Голова комісії, її члени представляють Підприємство у відносинах з третіми особами та виступають у суді від імені Підприємства, яке припиняється. Порядок і строки проведення припинення, а також строк для заявлення вимог кредиторами, що не може бути меншим, ніж два місяці з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення Підприємства, визначаються органом, який прийняв рішення про припинення Підприємства.
11.5. З дати внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань запису про рішення Уповноваженого органу управління Підприємства, суду або уповноваженого ними органу щодо ліквідації Підприємства, ліквідаційна комісія (ліквідатор) зобов’язана вжити всіх необхідних заходів щодо стягнення дебіторської заборгованості юридичної особи, що ліквідується, та письмово повідомити кожного з боржників про припинення юридичної особи в установлені Цивільним кодексом України строки.
11.6. Претензії кредиторів до Підприємства, що ліквідується, задовольняються за рахунок його майна, якщо інше не передбачено законодавством України.
11.7. Якщо вартість майна Підприємства є недостатньою для задоволення вимог кредиторів, Підприємство ліквідується в порядку, встановленому законом про відновлення платоспроможності або визнання банкрутом.
11.8. Черговість та порядок задоволення вимог кредиторів визначаються відповідно до законодавства України.
11.9. Працівникам Підприємства, які звільняються у зв’язку з його реорганізацією чи ліквідацією, гарантується дотримання їх прав та інтересів відповідно до законодавства України про працю.
11.11. Підприємство є таким, що припинило діяльність, з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.

12. Порядок внесення змін до статуту
12.1. Внесення змін до статуту оформляються шляхом викладення його у новій редакції. Нова редакція статуту затверджується Уповноваженим органом управління.
12.2. Зміни до статуту набирають чинності з моменту їх державної реєстрації.